2022. augusztus 8., hétfő

“Toltott” csirke

 

LifeT!LT

ZERO dieta

 

 

 

“Toltott” csirke

Soos Esztitol

 

Hozzavalok:

 

§  100 g csirkemell

§  100 g zsirszegeny turo

§  1 ek zabpehely

§  1 tojas

§  50 g aprora vagott vororshagyma

§  2 gerezd zuzott fokhagyma

§  citromle

§  bors, majoranna, petrezselyem

 

 

Elkeszites:

 

Zsiradék nélkül sütöttem. Egy kerámia tálba helyeztem a 2 szelet csirkemellet. A töltelékhez minden hozzávalót összekeverek. A fuszereket, citromlét ízlés szerint adagoljuk hozzá. A töltelékkel beborítottam a csirkemellet és180 fokos sütoben 30 perc alatt készre sütöttem.
Pikáns ízu, nekem nagyon bejött. És a citromlé egész jól funkcionál só helyett. 

 

Mit ettunk ma?

 

 

Energia: 425 kcal

 

Feherje: 51 g

Szenhidrat: 30 g

Zsir: 10 g

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése