2022. július 29., péntek

Duplán csokis cookie

 

Duplán csokis cookie

 

(fittsütis Betti receptje) (remélem, nem haragszik meg, amiért így közzéteszem, de mivel átmenetileg bezárta az oldalt, így máshogy sajnos nem lehet megtalálni)

 

-          30 gr zabpehelyliszt

-          30 gr zabkorpa

-          30 gr zabpehely

-          30g csokis fehérjepor (vagy helyette 10-10-10 g zabpehelyliszt, zabkorpa, zabpehely, én így csinátam)

-          10-20 gr magas kakaó tartalmú étcsoki (ki lehet hagyni)

-          10 gr csokis pudingpor

-          10 gr keserű kakaópor

-          25 gr olvasztott kókuszzsír

-          1 db tojás

-          35-45 gr cukornak megfelelő édesítő (nálam folyékony édesítő, plusz 7-8 tabletta porrá törve)

-          Csipetnyi szódabikarbóna

-          Csipetnyi só

-          Kefír (kb. 3-4 evőkanál)

 

A száraz hozzávalókat összekeverjük, hozzáadjuk a kókuszzsírt, a tojást, és annyi kefirt, hogy kanállal keverve összeálljon a tészta. (túl híg se legyen, mert a sütésnél túlságosan szétterül). Ekkor keverjük hozzá az étcsokit.

(én most tettem hozzá kb. egy tk.fahéjat, egy kis gyömbért, narancs aromát)

 

Szilikonos sütőpapírral bélelt tepsire kb. evőkanálnyi halmokat teszünk, amit kanállal kicsit ellapítunk. 170-180 fokos sütőben 12-15 perc alatt megsütjük.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nagyon finom, már többször sütöttem, gyors, egyszerű, sokféleképpen variálható, finom kis keksz valami :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése