2022. július 29., péntek

édesburgonya

 

Édesburgonya

1. En sütőbe szoktam megsutni pici so es pici bors ra es olvasztott kókusz olaj. Vagy megfozom es pl céklaval csináltam pürét belőle ☺️

2.Nagyon finom kockara vagva,kurkuma so Es kokuszolaj Es a sutoben megsutni😁 de csak sima jacket potatonak humusszal es avokadoval Es salival 😁

3. En vizben megszoktam fozni, majd felbe vagom kikaparom a belsejet, sozom, borsozom puresitem. Hozzavagok ujhagymat es belekeverem majd visszatoltom a hejajaba sajtot reszelek a tetejere es be a sutobe 15 percre. Imadom 😌

4. Szia!

Én is szeretem chip alakúra vágni fűszerezni és megsütni.

Viszont van egy receptem amit nagyon szeretek kis kockákra vágjuk az édes krumplit egy csomag feta sajtot szintén össze kockázunk jó sok fokhagymát fel szeleteünk ezeket össze forgatjuk olíva olajjal megöntözzük és be a sütőbe mi nagyon szeretjük 😀

5. En felnegyedelem es parologepben megparolom elotte sozom borsozom, imadja az egesz csalad:)

6.Hasabra vagva, pici olivaolaj so es bors keverekeben megforgatom, sutopapiros tepsibe besorakoztatom, es megsutom .

Edesburgonyas eakottkrumpli: ugyanaz mint a sima , de en piritott baconnel szorom meg igy ra a tojas aztan meg egy reteg es ra tejfol/cocomas sozva ovatosan pici fokhagxmaval es sajt a tetejere. Es be a sutobe .

Ezt nem is kell elofozni mert hamar atfo/atsul.

7. Megfozom az edesburgit, karikara vagom majd a tepsi aljaba teszem. Csirkemellet aprora vagott baconnel lepiritom majd megy a burgira. Vegul cottage cheesel beboritom, sajt ra es mehet a sutobe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése