2022. január 23., vasárnap

Túrós-barackos kifli kovásszal

 Túrós-barackos kifli kovásszal 50 dkg liszt 2,5 dl tej 2 evőkanál méz 15-20 dkg kovász 12,5 dkg margarin 2 tojás sárgája 1 teáskanál só A töltelékhez 25 dkg túró 30 dkg barack 1 csomag vaníliacukor 3 dkg porcukor A tetejére 1 tojás a kiflik megkenéséhez durvára vágott dió Elkészítés Először a langyos tejben elmostam a kovászt majd ment hozzá a méz a liszt és lassan adagolva az olvasztott vaj .Közepes keménységű tésztát dagasztotta, duplájára kelesztettem. Majd 4 db-ra osztottam kinyújtottam körformára és az is felosztottam 4 részre. megtöltöttem, formáztam és hűvös helyre tettem reggelig pihenni (hűtő, erkély) Reggel kb 20 perc szobahőmérsékleten pihi(melegedés). majd ezután kentem, megszórtam dióval és ment a 180 fokra előmelegített sütőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése