2021. december 16., csütörtök

Kókuszkrémes nápolyi

 

Kókuszkrémes nápolyi

Hozzávalók:

1 csomag nápolyi lap

az első krémhez:

5-6 dl tej

20 dkg cukor

25 dkg darált keksz

20 dkg kókuszreszelék

2 evőkanál kakaópor

ízlés szerinti rum ( aroma)

a második krémhez:

25 dkg vaj (margarin)

15 dkg porcukor

5 dkg kókuszreszelék

Elkészítés:

Az első krémhez a tejet felforraltam a cukorral, majd hozzáadtam a többi alapanyagot is, összekevertem és az ostyalapokra még melegen rákentem. A melegtől az ostyalapok megpuhulnak.

A második krémhez a hozzávalókat habosra keverjük és a kihűlt csokis krémre simítjuk, utána a megkent lapokat egymásra tesszük, majd lenyomtatjuk. Hűtőben tároljuk, majd mindig annyit szeletelünk belőle, ami egyszerre elfogy.

Én most a tetejét is bekentem krémmel, és megszórtam kókuszreszelékkel.

Fotó: Facebook/Anna

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése