2020. december 19., szombat

Szanto Adrienn kovászos kuglófja Virág Édes receptje alapján.

 

Szanto Adrienn kovászos kuglófja Virág Édes receptje alapján.

3 dl langyos tejben és 2 dl langyos tejszínben elkevertem 3 evőkanál barna nádcukrot és 200 g édes kovászt. Hozzá szitáltam 300 g finomlisztet és 200 g manitoba lisztet.

 Összedagasztottam 10 percig, 10 percig pihent és ment hozzá csipet só, 1 marék áztatott mazsola, 1 cs vanília cukor, 1 citrom reszelt héja, 2 tojás sárgája, a végén 100 g olvasztott vaj apránként.

 3x hajtogattam fél óránként, kelt, kiborítottam a pultra, kihúzogattam, megkentem olvasztott vajjal, rászórtam 2 cs fahéjas cukor keverékét, feltekertem, kikent kuglóf sütő formába tettem, hagytam kelni kb 30 percig, és éjszakára be raktam a hűtőbe.

Reggel, amíg a sütő bemelegedett 230 fokra addig pulton melegedett. 230 fokon sütöttem 15 percig, utána még 200 fokon 10 percig és 180 fokon 20 percig."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése